Zmiany w zakresie zgłaszania ofert pracy

Print Drukuj

Zmiany w zakresie zgłaszania ofert pracy

W związku z planowanym wejściem w życie ustawy z dnia 20 marca 2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, oferty pracy do Centralnej Bazy Ofert Pracy obowiązkowo będą zgłaszać podmioty:

  1. Organy władzy publicznej;
  2. Organy samorządów gospodarczych i zawodowych;
  3. Podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa;
  4. Podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego;
  5. Podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów. 

Jak złożyć krajową ofertę pracy do Powiatowego Urzędu Pracy?

Wszelką pomoc w zakresie wypełniania formularzy zgłoszeniowych, doboru kandydatów do pracy, itp. można uzyskać w pokoju nr 22B lub telefonicznie:(46) 830 98 29.

Informacje o publikacji dokumentu