- Pobierz druki z poniższych załączników.
- Kompletnie wypełnij wymaganą ankietę i oświadczenie z danymi (do pobrania w załączniku pod komunikatem) – pamiętaj o złożeniu niezbędnych podpisów i nie zapomnij podać numeru telefonu!
- Zeskanuj (zrób zdjęcie telefonem) ankietę, oświadczenie oraz dokumenty niezbędne do rejestracji zgodne z wykazem wymaganych dokumentów.
- Prześlij na e-mail lolw@praca.gov.pl, (w temacie wiadomości wpisz: REJESTRACJA) .
- Decyzję i dokumenty otrzymasz pocztą (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru).
- Pobierz druki z poniższych załączników.
- Kompletnie wypełnij wymaganą ankietę i oświadczenie z danymi (do pobrania w załączniku pod komunikatem) – pamiętaj o złożeniu niezbędnych podpisów, zrób kserokopię dokumentów niezbędnych do rejestracji zgodnych z wykazem wymaganych dokumentów i nie zapomnij podać numeru telefonu!
- Wrzuć przygotowane dokumenty w kopercie do okienka, w II drzwiach wejściowych do urzędu pracy, w godzinach 8.00 – 16.00 (od poniedziałku do piątku) lub prześlij pocztą tradycyjną na adres:
ul. Stanisławskiego 28,
99- 400 Łowicz
z dopiskiem REJESTRACJA
- Decyzję i dokumenty otrzymasz pocztą (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru).
Dokumenty potrzebne do rejestracji.
Wniosek o rejestrację.
Ankieta do wniosku o rejestrację.
Zgłoszenie członka rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego (jeśli dotyczy).
Oświadczenie o numerze konta.
Wyciąg z książeczki wojskowej (dla osób, które odbyły czynną służbę wojskowa).
Wyciąg z orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (dla osób posiadających ważne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności).
Kwestionariusz predyspozycji zawodowych (dla osób rejestrujących się po raz pierwszy).
Jeżeli posiadasz profil zaufany przejdź na stronę www.praca.gov.pl i tam dokonaj rejestracji !!!
więcej informacji także tutaj